Kolczyki bardzo wiśniowe


Wiosna - ciepło, radośnie, coraz bardziej smakowicie, świeżo, słonecznie, długo i z nową energią. Żeby złapać ten cudowny dzień, zakułam odrobinę jego magii w sympatyczne wisienki, które można nosić przy sobie, gdy dzień jest trochę mniej ciepły, radosny i taki tego..


Projekt bardzo prosty i całkiem błyskawiczny.

Czas pracy: 1,5h
Potrzebne: czerwony kordonek, szydełko do kordonka (ja użyłam 1,25 mm), kawałek czarnej włóczki i trochę zielonej (u mnie grubości na szydełko 2,5 mm, ale wszystko dziergałam tym samym do kordonka), 2 bigle, czarne nici, igla zwykła, igła dziewiarska.

Magiczne wiśnie, przyzywam was!

SCHEMAT
Wiśnia (potrzebne 4)
Czerwonym kordonkiem

Zacznij od magic ring
R1. 6 półsłupków w magic ring
R2. 6 razy 2 półsłupki w jeden półsłupek (razem 12 półsłupków)
Warto teraz przywiązać kawałek czarnej nitki (na łodyżkę owocu) do wystającej nici początkowej, która została po zaciśnięciu magic ring.
R3-4. 12 półsłupków dookoła (jeżeli chcemy, możemy teraz użyć niewielkiej ilości wypełniacza do maskotek, aby wypchnąć lepiej kulkę - potrzebna naprawdę minimalna ilość)
R5. 8 razy 2 półsłupki przerobione razem (to więcej niż jeden rząd, ale trzeba po prostu odejmować dopóki się nie zamknie zgrabnie kuli), zakończyć i zacisnąć nitkę. 

Listek (potrzebne 2)
Zieloną włóczką

R1. 3 oczka łańcuszka, 2 półsłupki w 2 oczko od szydełka
R2. 2 półsłupki w jeden z półsłupków z wyższego rzędu
R3. 1 półsłupek w jeden z półsłupków z wyższego rzędu, zakończyć i zacisnąć nitkę, zostawić dłuższy kawałek do zawiązania.

Wszystko należy dokłądnie zszyć, żeby później nie było niespodzianek

Składanie

Ja użyłam pojedynczej nici do związania dwóch owoców, ale można najpierw osobno zrobić jeden, potem drugi i związać dwójeczkę. Do pary wiśni przyszywałam nićmi czarnymi listek zielony, który następnie zawiązywałam wokół czarnych łodyżek, aby ukryć przyszycie, resztę wplątywałam igłą dziewiarską, żeby się dobrze trzymało. Całość nawlekałam na bigle i gotowe! ;) 

Loczek nosiłby.:)


Krafciara