Archiwum twórczości: błękitna torebka


Kwadratowa niebieska torebka powstała, kiedy byłam w trakcie zachwytu dla popcorn stitch. Kolor średnio do czegoś z moich ubrań pasuje, ale sam w sobie jest taki niesamowity! ;p


Archiwum twórczości to seria, w której będzie mało gadania a dużo zdjęć. Wrzucam tu prace, które popełniłam, ale nie mam do nich żadnych schematów, inspiracje najczęściej gdzieś się zagubiły, albo zapomniały i nie bardzo do końca umiem przekazać jak dana rzecz powstała, ale i tak chciałam ją zaprezentować i uwiecznić.

Torebka powstała "na oko", jej wzór jakoś sam do mnie przyszedł. Zainspirowałam się kwadratową niebieską torebką, wykonaną krokodylim ściegiem, która w efekcie w ogóle nie podobna jest. :) ale to nie o to tu chodziło.

Torebka powstała mniej więcej tak: Najpierw zrobiłam łańcuszek długości jakiej chciałam mieć torebeczkę. Następnie przerobiłam 1 rząd półsłupków naokoło łańcuszka. Tak powstałą podstawa torebki. A potem już poleciały popkorny na przemian z rzędami półsłupków. Wykończenie też jest zrobione z półsłupków. Po wyszydełkowaniu torebeczki wszyłam jej ręcznie podszewkę. ;p Jeszcze nie miałam maszyny do szycia. ;p Pasek powstał z jakiegoś wzoru na opaskę, którą wydłużyłam do swoich potrzeb;)
Błękit błękitnego nieba...

Wzory na paski ze wzorów na opaski to dobry trik. Czemu paski do torebek mają być nudne?

Sherlock bada wnętrze: moc ręcznie przyszywanej podszewki - wątpliwa, ale się trzyma;p

Za to podszewka dobrana kolorystycznie

Metalowe elementy sprawiają, że całość wygląda bardziej profesjonalnie;p

Loczek prezentuje wielkość torebki

A tu na modelu;p


Krafciara